first week, revelation city - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Tomas Staps - WaarBenJij.nu first week, revelation city - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Tomas Staps - WaarBenJij.nu

first week, revelation city

Door: ik jonge

Blijf op de hoogte en volg Tomas

30 Juni 2015 | Canada, Edmonton

Wauw jongens en meisjes lieve kijkbuisvriendjes. Wat heb ik een aparte week gehad van ups en downs. Het begon toen ik wakker werd dag 2, ik wist niet wat ik moest doen met mezelf omdat ik niet thuis was. Wist mij geen houding te geven of zelfs wat te doen met mijn handen. Dus kwam paniek aanval 1, ik probeerde met iedereen te praten van thuis die ik kon om er maar achter te komen wat ik moest doen. Steeds maar vluchten opzoeken en denken van dit is een grote fout ik voel me hier niet thuis. En zo werd het gedurende de week steeds erger, totdat ik begon te praten met de 2 vrienden die ik hier heb. Zij lieten mij zien dat het normaal was en dat het echt super moeilijk is om compleet van je comfort zone weg te zijn. Maar het kut gevoel ging niet weg en bleef maar malen in mijn hoofd van ik moet terug dit is niet mijn thuis.
Zo had ik dan weer zonder echt hard na te denken een vlucht naar huis geboekt omdat ik dacht dat ik niet verder kon. Maar na weer een hele tijd gepraat te hebben, Heb ik zoveel over mijzelf geleerd wat ik nooit voor mogelijk hield. Dat ik al een hele lange tijd mijzelf thuis ook niet thuis heb gevoeld, alsof ik geen thuisbasis had om lekker terug te komen en mij goed te voelen. Omdat overal zoveel regels aan vast waren gebonden. Toen ik deze realisering had ging er zo'n grote druk van mijn schouders af dat ik een traantje liet van blijdschap. Na 5 dagen compleet mijn comfort zone kwijt te zijn weet ik wat ik het liefste wil. Een thuisbasis creëren voor mijn eigen. Een plek waar ik op kan laden en alles kan laten gaan.
En daarom blijf ik hier nu nog een tijdje ik weet niet voor hoe lang precies. Maar ik ga kijken aan welke gedachten mijn hoofd vast blijft hangen en daarop reageren. dus niet te gehaast maar wel gedetermineerd.

Dus ook met die reden heb ik deze week nog niet zo heel veel klaargespeeld omdat het zo'n mentaal zware tijd is geweest, en ruud moest nog veel werken om alles snel af te hebben zodat we dingen konden doen dus was ik helemaal op mezelf aangewezen. Maar we hebben leuke dingen gedaan, voornamelijk gegeten natuurlijk want dat is echt de shit hier. geweldige taco's, indian food,pho en all you can eat sushi(die laatste was weer redelijk shitty) ik moet alleen nog een supergoede poutine tent tegenkomen.

Het weer was de laatste dagen ook geweldig, constant rond de 30 graden en non stop zon. Dus ben zondag wat verbrand. Gisteren zijn we maar naar een zwembad gegaan omdat het zo heet was, ze hebben een fiets geregeld voor mij zodat we ons wat vrijer kunnen bewegen. En zijn we ergens in het midden van de stad in de bossen naar een zwembad gefietst. Alle paden zijn hier echt heerlijk om over te fietsen je gaat of vet steil naar beneden of omhoog echt leuk. Voor de rest gaan we morgen eindelijk de natuur in om naar het festival te gaan en dan zien jullie over een week wel hoe dat was.

In ieder geval bedankt voor het lezen en voor de steun!

  • 30 Juni 2015 - 21:33

    Bianca, Tom En Pim:

    Hey Tomas,

    Vervelend om te horen dat het even allemaal niet meezat.
    Maar nu je voor jezelf een keuze hebt gemaakt, zul je zien dat dingen op hun plaats gaan vallen.
    Wij hopen dat je zult vinden waar je naar op zoek bent.....
    Maar probeer in de tussentijd ook te genieten van al het moois om je heen!
    Wij blijven je in iedergeval volgen! ♡♡ van ons

  • 30 Juni 2015 - 21:41

    Tomas Staps:

    heb hem even wat uitgebreid;)

  • 30 Juni 2015 - 22:24

    Marion:

    Hey Tomas,

    Zoals ik het lees was je eerste week helaas niet de leukste maar hoogstwaarschijnlijk wel de leerzaamste ;P
    Ik vind het ook heel goed van je dat je dit ook via je blog wilt delen, er zitten hier in ons kikkerlandje namelijk ook veel mensen die begaan zijn met je en je het beste gunnen en wensen!
    Ik gun het je van harte dat er komende week mooie dingen op je pad komen die je dan volgende week weer met ons kunt delen!
    Dus kop op en geniet van alle mooie dingen om je heen!

    Dikke knuffel van mij
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tomas

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 2945

Voorgaande reizen:

23 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: