landed in one piece! - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Tomas Staps - WaarBenJij.nu landed in one piece! - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Tomas Staps - WaarBenJij.nu

landed in one piece!

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Tomas

24 Juni 2015 | Canada, Edmonton

De zin ''ge moet wel wat laten weten he''' heb ik de afgelopen dagen erg veel gehoord. Bij deze zal ik hier af en toe een verhaaltje opzetten over de dingen die ik allemaal meemaak. Gisteren ben ik door mijn hele lieve moeder afgezet op het vliegveld in brussel. Waar we redelijk vroeg aankwamen. zo ben ik alle checks doorgelopen en rond 2 uur het vliegtuig ingestapt naar Edmonton, Canada. Aangezien ik in mijn leven nog maar 1 keer had gevlogen was ik een klein beetje nerveus over hoe het zou gaan en voelen. Maar toen het vliegtuig eenmaal op ging stijgen was dat letterlijk in seconden weg, ik vond het allemaal wel chill en vet om te zien. De eerst vlucht was maar 3 uurtjes en ging naar ijsland waar ik over mocht stappen. de 2e reis duurde 6 uur dat was wel een beetje lang maar met een paar fatsoenlijke films op was dat ook zo voorbij.

Eenmaal aangekomen in Edmonton was het half 6 s'middags, en ongeveer 2 uur s'nachts in nederland. Dus ik had er al best wel een lange dag opzitten. Alleen hier was het etenstijd, dus we zijn meteen van het vliegveld naar een restaurant gegaan wat ook een bar is(wat alles hier is btw) lekker wat pilsjes gedronken en veel gegeten. heel veel plekken om te eten hier. En alles is heel erg divers, van burgers, pasta's, taco's, tot aan japanse dumplings in dezelfde bar. Vanuit daar zijn we naar het huis van emily (vriendin van ruud) om mijn spullen te droppen en even te douchen, toen zijn we weer op pad gegaan.

Het was een super eerste dag maar ook vooral een lange, volgens mij ben ik in totaal 26 uur lang wakker geweest. Dus ik denken ooh dan zal ik vandaag wel lekker lang slapen, maar nee om half 9 was ik alweer klaar wakker en klaar om op te staan.

Heel erg bedankt voor het lezen ik hoop dat ik je niet teveel heb verveeld, het was niet echt een speciale dag vol met culturele bezichtigingen ofzo maar die komen allemaal wel na een paar weken als we wat gaan rondtrekken enzo. Oh en foto's komen ook nog want mijn telefoon met goede camera was meteen leeg toen ik aankwam.

  • 24 Juni 2015 - 20:35

    Vaders:

    Hoi Toom, net via whatsapp gebeld dus ben op de hoogte van je reis enz. We houden contact.

  • 24 Juni 2015 - 21:41

    Carin:

    Leuk om te lezen Tomas !

  • 24 Juni 2015 - 22:00

    Marion:

    Hey Tomas wat leuk dat je toch een reisblog aangemaakt hebt. Ik word daar persoonlijk heel blij van want ik vind het leuk om op de hoogte te blijven van al je belevenissen! Maak er een top tijd van en we wachten ook vol spanning op de foto's van het prachtige Canada!! Enjoy!

  • 24 Juni 2015 - 22:14

    Ben:

    Eten en drinken is al een heel goed begin. Veel plezier en levenswijsheid en houdt ons op de hoogte.

  • 25 Juni 2015 - 21:48

    Mam:

    Fijn dat je hierop fotos kan zetten. Leuk zon reisverslag. Ik zal het ook aan opa en oma doorgeven

  • 25 Juni 2015 - 22:28

    De SnipKus:

    Maak er wat moois van Tomas!

  • 25 Juni 2015 - 22:32

    Papa En Letty:

    Schone foto's zeun, ziet er Amerikaans uit niet dat we dat zelf hebben gezien alleen op de TV. Het ziet er goed uit

  • 27 Juni 2015 - 19:46

    Oma En Opa:

    we zijn blij, dat je goed bent aangekomen, bedankt voor het verslag en we wachten op meer.
    veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tomas

Actief sinds 09 Juni 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 2954

Voorgaande reizen:

23 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: